środa, 10 lipca 2013

Bransoletka szydełkowa

Dzisiaj wzór dla tych, którzy kilka koralikowych sznurów mają już za sobą i chcieliby spróbować czegoś nowego. Wzorek troszkę chodził mi i po głowie, ale jakoś nie mogłam się za niego zabrać. W końcu nadarzyła się okazja: zamówienie :) Wyszło całkiem fajnie, może Wam też się spodoba?

Wzór: 

 Materiały:
  • Nić poliestrowa lub kordonek, użyłam nici Ariadna Talia 30, kolor: biały 
  • Koraliki Fire Polish 3mm ok. 25 sztuk w zależności od długości bransoletki, użyłam:
    • Fire Polish 3mm: Hematite
  • Koraliki TOHO Round 11/o, użyłam:
    • TOHO Round 11/o: Matte-Color Opaque White
    • TOHO Round 11/o: Transparent Crystal
  • Kółeczka montażowe 2 szt.
  • Zakończenie do wklejania (na taki sznur wykonany z koralików TOHO R11o pasuje zakończenie o średnicy 6,5mm)
  • Zapięcie
  • Szydełko i igła do nawlekania koralików
  • Klej jubilerski

Dodam jeszcze tylko, że w pierwszej i ostatniej sekwencji w miejsce koralika Fire Polish nawlekam koralik TOHO.


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny wzór,muszę go zrobić!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób :) I koniecznie pochwal się efektem!

      Usuń
  2. Jestem w trakcie nawlekania,zapraszam na mojego bloga.
    Na pewno wrzucę fotkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wzór, taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń