środa, 10 kwietnia 2013

Wiosenna bransoletka z Superduo

Stopień trudności : 

początkujący

Czas wykonania: 

około 60 minut

Materiały : 

  • Koraliki Superduo - niecałe 10g
    • Na zdjęciu Suerduo 2,5x5mm: Twilight Aquamarine
  • Koraliki Fire Polish 3mm  - ok.40 sztuk (w zależności od długości bransoletki)
    • Na zdjęciu Fire Polish 3mm: Emerald
  • Koraliki TOHO Round 11/o
    • Na zdjęciu TOHO Round 11/o: Transparent Aquamarine
  • Nić nylonowa, monofilowa - co wolicie
    • użyłam nici TOHO One-G Thread: Green
  •  Kółeczka montażowe 2 szt
  • Zapięcie
  • Igła do nawlekania koralików
Prezentowana na zdjęciu bransoletka ma 19cm długości.

Wykonanie:

Zaczynamy od kółeczka z sześciu koralików Superduo.


Następnie nawlekamy pięć nowych koralików Superduo.


Powtarzamy do uzyskania żądanej długości. Moja bransoletka składa się z 19 "kwiatków".


Przechodzimy do drugiego rzędu koralików. Zaczynamy od kółeczka z koralików TOHO. Jeżeli używacie podwójnych ogniwek montażowych właśnie teraz powinniście je wpleść w bransoletkę. Jeżeli macie pojedyncze ogniwka, spokojnie możecie to zrobić później :)


Pomiędzy koraliki Superduo wplatamy koraliki TOHO i Fire Polish.


Ponownie kółeczko i "wracamy"


 I cały wzór krok po kroku


Pochwalcie się swoimi realizacjami, a w razie pytań i trudności piszcie :)
Jeżeli schemat nie jest dla Was jasny zajrzyjcie tutaj


10 komentarzy:

  1. Cudowny blog , aż ciesze się ,że tu trafiłam na pewno pozostanę na dłużej i zapraszam do siebie!!! Tworzycie wspaniała i nie powtarzalna biżuterię , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się spodobało. Fajne instrukcje dla początkujących w tym świecie.

    Ładne kolory tej bransoletki, choć wykonanie dla mnie jeszcze zbyt skomplikowane. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt całkiem przyjemny dla oka, a wykonanie wcale nie takie trudne. Spróbuj! :)

      Sama zaczynałam rok temu, od bransoletki flat spiral, potem była jeszcze bransoletka z superduo i długo długo nic - obraziłam się na nici mono :) No dobra, po drodze wydziergałam kilkanaście sznurów koralikowych... Teraz powoli odkrywam uroki igły i nitki :)

      Usuń
  3. Rozumiem, że jest to wzór dla początkujących. Ja jestem właśnie taką początkującą i na przykład nie wiem nawet jak zrobić ten "kwiatek" na bransoletce wiosennej więc prosiłabym o co kolwiek, jakąś podpowiedź. Wspaniała biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach postaram się zrobić kilka fotek "krok po kroku", mam nadzieję, że wtedy wszystko będzie już jasne :)

      Usuń
    2. Czy doczekam się jakichś wskazówek ? :)

      Usuń
    3. Proszę bardzo:
      http://ekorale.blogspot.com/2013/07/bransoletka-z-superduo-krok-po-kroku.html

      Usuń
  4. Właśnie czegoś takiego mi było potrzeba! Poszukiwałam prostej bransoletki z super-duo i ta jest idealna. Pozwoliłam sobie więc skorzystać ze schematu, Zapraszam do obejrzenia mojej wersji: http://zkociolkaczarownicy.blogspot.com/2014/01/dzinsowy-komplecik.html . Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń